LCD Text Generator at TextSpace.net

Isnin, 26 September 2011

Awas!! Permainan Lelaki Terhadap Wanita

Hai semua....

Minda Lelaki tampil dengan konspirasi terbaru lelaki terhadap wanita. Kami berasa kami perlu menyedarkan wanita di luar sana bagaimanakah lelaki miang atau gatal akan memujuk rayu anda.

Pertemuan pertama : Lelaki akan meminta nombor telefon untuk berkenalan. (Mungkin ini perkara biasa zaman sekarang)

Kedua : Berjinak-jinak mengajak anda memegang tangan. (Sesetengah daripada mereka berasa biasa akan perkara ini)

Ketiga : Mereka akan meminta izin kepada anda untuk melakukan perkara yang lebih seperti meraba-raba atau berkucupan. (Jika anda melayan permintaan mereka, anda telah terperangkap)

Keempat : Pada masa ini, mereka cuma mempunyai satu langkah sahaja lagi untuk merampas mahkota anda. Awas!! 

Kelima : Saat mereka meninggalkan anda. Ini yang paling kami tidak gemari. Dah bantai sedap-sedap, boleh blah macam tu je...

Anda masih blurrr?? Lihat karikatur di bawah.....




Semoga semua mendapat manfaat. Kepada lelaki semua, jangan marahkan saya kerana menyedarkan perempuan semua. 



Khamis, 22 September 2011

Lawak : Gentel Telur

Hai semua.....

Jom tiru macam binatang bawah ni..

Selasa, 13 September 2011

Lelaki Gatal Memerangkap Wanita

Hai semua..
ibarat lelaki gatal...


Lelaki gatal dan lelaki tak gatal? Mana satu pilihan wanita di luar sana? Sekiranya korang memilih lelaki gatal sebagai teman lelaki ini maknanya korang perlahan-lahan sedang memasuki perangkap.


Perangkap apakah?


Langkah satu : 


Lelaki gatal : Jom kuar dengan I g tengok wayang u..
Pempuan : Wah, lama I tak tengok wayang (padahal baru balik je nih)


Si lelaki gatal berjaya memasang perangkap untuk keluar bersama korang. Itu adalah langkah pertama bagi semua lelaki memasang perangkap.


Langkah kedua : *ketika berSMS.


Lelaki gatal : "Awak...Sy rindu awak, lama kita tak jumpa kan??"
Pempuan : "Yke? nanti kita jumpe tau.."


Si lelaki gatal sedang melontarkan ayat-ayat yang berbunga bagi memikat hati korang di luar sana. Pelbagai perkara akan dilakukan untuk memerangkap korang.


Di saat korang mula melayan segala permintaan si lelaki gatal ini, bermula-lah episod untuk si lelaki tersebut meminta perkara yang lebih jauh. Korang fahamkan?


Jika korang terus melayan bermakna perangkap itu semakin menghampiri dan korang akan terjerat. 


*Artikel ini bukan untuk memalukan lelaki tetapi inilah MindaLelaki!!











Isnin, 5 September 2011

Angie Varona Ketika Berumur 18 Tahun

Hai semua,

Anda kenal dengan Angie Varona? Cantik, lawa, cun dan mantop!! Gambar terbaru pada umur 18 tahun.









Sabtu, 3 September 2011

Berjemur tepi pantai memang seronok

Salam,

Hai semua....

Lama tak update sibuk bermandi manda di laut. Seronok mandi laut di luar negara boleh tengok perempuan seksi, perempuan cantik, macam-macam lagi la..

Minda Lelaki ada sekeping gambar untuk tatapan anda semua. Ketika ini Minda Lelaki sedang berjemur di tepi pantai..tiba-tiba.................


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...