LCD Text Generator at TextSpace.net

Isnin, 26 September 2011

Awas!! Permainan Lelaki Terhadap Wanita

Hai semua....

Minda Lelaki tampil dengan konspirasi terbaru lelaki terhadap wanita. Kami berasa kami perlu menyedarkan wanita di luar sana bagaimanakah lelaki miang atau gatal akan memujuk rayu anda.

Pertemuan pertama : Lelaki akan meminta nombor telefon untuk berkenalan. (Mungkin ini perkara biasa zaman sekarang)

Kedua : Berjinak-jinak mengajak anda memegang tangan. (Sesetengah daripada mereka berasa biasa akan perkara ini)

Ketiga : Mereka akan meminta izin kepada anda untuk melakukan perkara yang lebih seperti meraba-raba atau berkucupan. (Jika anda melayan permintaan mereka, anda telah terperangkap)

Keempat : Pada masa ini, mereka cuma mempunyai satu langkah sahaja lagi untuk merampas mahkota anda. Awas!! 

Kelima : Saat mereka meninggalkan anda. Ini yang paling kami tidak gemari. Dah bantai sedap-sedap, boleh blah macam tu je...

Anda masih blurrr?? Lihat karikatur di bawah.....




Semoga semua mendapat manfaat. Kepada lelaki semua, jangan marahkan saya kerana menyedarkan perempuan semua. 



Khamis, 22 September 2011

Lawak : Gentel Telur

Hai semua.....

Jom tiru macam binatang bawah ni..

Selasa, 13 September 2011

Lelaki Gatal Memerangkap Wanita

Hai semua..
ibarat lelaki gatal...


Lelaki gatal dan lelaki tak gatal? Mana satu pilihan wanita di luar sana? Sekiranya korang memilih lelaki gatal sebagai teman lelaki ini maknanya korang perlahan-lahan sedang memasuki perangkap.


Perangkap apakah?


Langkah satu : 


Lelaki gatal : Jom kuar dengan I g tengok wayang u..
Pempuan : Wah, lama I tak tengok wayang (padahal baru balik je nih)


Si lelaki gatal berjaya memasang perangkap untuk keluar bersama korang. Itu adalah langkah pertama bagi semua lelaki memasang perangkap.


Langkah kedua : *ketika berSMS.


Lelaki gatal : "Awak...Sy rindu awak, lama kita tak jumpa kan??"
Pempuan : "Yke? nanti kita jumpe tau.."


Si lelaki gatal sedang melontarkan ayat-ayat yang berbunga bagi memikat hati korang di luar sana. Pelbagai perkara akan dilakukan untuk memerangkap korang.


Di saat korang mula melayan segala permintaan si lelaki gatal ini, bermula-lah episod untuk si lelaki tersebut meminta perkara yang lebih jauh. Korang fahamkan?


Jika korang terus melayan bermakna perangkap itu semakin menghampiri dan korang akan terjerat. 


*Artikel ini bukan untuk memalukan lelaki tetapi inilah MindaLelaki!!











Isnin, 5 September 2011

Angie Varona Ketika Berumur 18 Tahun

Hai semua,

Anda kenal dengan Angie Varona? Cantik, lawa, cun dan mantop!! Gambar terbaru pada umur 18 tahun.









Sabtu, 3 September 2011

Berjemur tepi pantai memang seronok

Salam,

Hai semua....

Lama tak update sibuk bermandi manda di laut. Seronok mandi laut di luar negara boleh tengok perempuan seksi, perempuan cantik, macam-macam lagi la..

Minda Lelaki ada sekeping gambar untuk tatapan anda semua. Ketika ini Minda Lelaki sedang berjemur di tepi pantai..tiba-tiba.................


Khamis, 18 Ogos 2011

Ambil Kesempatan Atas Bas


Hai..

Minda Lelaki paling pantang kalau ada lelaki yang ambil kesempatan terhadap wanita. Pegang wanita kononnya nak menjaga wanita tu dengan penuh kasih sayang. Puiihhh! Seronok sangat la tuh pegang-pegang anak orang. Haram kau tau tak? Nasib baik kau bukan Islam.



Jumaat, 12 Ogos 2011

(Parody) Minda Lelaki Sedang Mencari Kerja

Hai semua...






Pembaca Minda Lelaki sekalian. Korang ada syarikat sendiri tak? Kalau ada Minda Lelaki nak minta kerja, duduk saja pun tak guna jugak. 


Di bawah ni maklumat Minda Lelaki yang boleh dibaca oleh semua syarikat swasta negara ini. Hehe

Nama 
Minda Lelaki Hensem


Jawatan yang Dipohon : 
Pengurus atau Pembantu Pengurus. Tetapi secara serius, apa-apa jawatan pun boleh.


Gaji yang Dikehendaki : 
RM 8000 seminggu termasuk memegang saham syarikat.


Pendidikan :
Semestinya.


Sex : 
Masih mencari orang yang sesuai.


Jawatan Terakhir yang Dipegang :
Pengurus pertengahan.


Gaji Sebelum Ini :
Kurang dari apa yang dipohon.


Waktu Sesuai untuk Bekerja :
Mana-mana pun boleh.


Cadangan Waktu Kerja :
2 p.m - 4 p.m. Isnin, Rabu, Khamis


Boleh Kami Hubungi Majikan Semasa Anda?
Jika saya ada majikan sekarang ni, perlu saya memohon di sini?


Adakah Anda Merokok?
Waktu kerja tidak. Waktu rehat ya.


Maklumat diatas cukup memuaskan hati tak? Kalau ada jawatan kosong bagi tahu Minda Lelaki tau. 

Fida dan Mamat Sepah? Bagaimana dengan aku?


Hai semua,

Ku sangkakan panas rupanya hujan di tengahari. Lama kau ku tunggu tetapi dia juga menjadi pilihan hati kau. Apa lebihnya dia? Setakat menang Maharaja Lawak. Kalau ikutkan hati mahu saja aku berlalu pergi berlayar seorang diri membawa hati lara ini.

Oh kekasihku,

Masih ingatkah dikau disaat kali pertama kita berkenalan di telefon bimbit? Di saat itu kau tersalah nombor telefon kita rancak berbual. Pada hari itu jugak lah aku mula jatuh hati pada mu sayang. Masih teringat kata-kata mu yang membuat dada ku bergelora "Good night sweet dreams" sehinggakan tiga kali berturut-turut aku mimpi basah mengenangkan mu.

Aku juga masih menyimpan gambar pertama yang telah kau kirimkan melalui Pos Laju (waktu itu tiada MMS). Bila ku buka sampul surat mu itu, baunya sungguh menusuk kalbu sehingga aku terus berlari ke tandas sambil memegang gambar mu itu. Dan aku harap kau juga menyimpan gambar yang ku kirimkan. Walaupun itu bukanlah diriku yang sebenar.

inilah gambar pertama yang kau kirimkan kepada ku..

Kekasih yang dikasihi,

Masihkah kau ingat saat-saat kita berjalan bersama menuju ke jalan bahagia? Lupakan semua itu. Hati ku hancur lebur ibarat kaca yang berderai. Mengapa dia menjadi pilihan hati mu? Hanya kerana dia tandatangan menggunakan tulisan jawi kau telah menyukainya. Tandatangan tu belum tentu betul ejaannya. Tahukah kau bahawa aku lagi terer dari dia kerana aku boleh cakap Arab dan tulis Arab.

Bekas kekasihku,

Setakat ini sahaja aku ingin meluahkan isi hati, perut dan limpa. Jangan bersedih bila baca artikel ini, tak mahu melihat kau bersedih dikala Hari Raya Aidilfitri semakin hampir.

jangan la sedih.......






Nampak gayanya aku dan Jejari Runcing senasib. Mungkin aku dan Jejari Runcing akan bersama selepas ini? Siapa tahu.

_________________________________________________________________________________

Minda Lelaki tengah bosan, inilah kerja orang yang tak de kerja. Semoga bahagia Kak Fida dan Mamat Sepah.

Selasa, 9 Ogos 2011

Lelaki Dan Wanita Berdua-Duaan Pasti Syaitan yang Ketiga



Hai..


Bila berdua-duaan pasti akan muncul yang ketiga iaitu syaiton nirojim. Tak kisah la di mana jugak korang berada tapi bila dah berdua laki perempuan jadi macam ni la..








Isnin, 8 Ogos 2011

Kita keluar pun disini


Hai...

Bermula dari tanah kepada tanah juga kita pergi. Semua itu hukum karma.Begitu juga dengan gambar di bawah. Disini jugak lah dulu kita semua keluar..........Betul tak?


hehehe....jangan marah semua..Minda lelaki suka bergurau kasar...


Jumaat, 5 Ogos 2011

Ditangkap di dalam kereta


Hai..


Berani betul mereka ni buat yang bukan-bukan... Hehehe



Ahad, 31 Julai 2011

Puasa zaman dulu-dulu, satu hari satu Ringgit

Hai...

Bulan puasa telah menjelma bukan main seronok lagi semua orang. Alhamdulillah sempat lagi kita menjumpai bulan yang penuh barakah ini.

Siapa yang paling seronok dengan tibanya bulan Ramadhan ini?  Pasti semua golongan gembira dengan kedatangan bulan Ramadhan ini tetapi yang pasti golongan kanak-kanak lebih gembira kerana setiap hari puasa penuh akan mendapat RM1. Hehe...Betul tak?

Cuba kali sebulan Rm30 dalam tangan senang-senang je..Hehe.. Itulah satu cara untuk mendidik anak-anak kecil berpuasa. Tak boleh guna cara kasar nanti puasa ke mana Rm30 ntah ke mana. Golongan dewasa kalau minta duit jugak memang tak malu. hehe..

Tapi tetap kesian pada satu golongan ni sebab dorang ni tak boleh nak puasa penuh walaupun dah tua. Hahaha...Bukan salah dorang pun, dah agama suruh lagu tu. Betul tak?

Selamat Berpuasa di bulan Ramadhan. Jangan ponteng puasa.

Jangan penuh van jenazah esok yer...

Sabtu, 30 Julai 2011

::Artikel untuk mat rempit::

Hai...

Kami di Minda Lelaki membantah Mat Rempit hidup di negara ini. Sedarlah wahai mat rempit, kamu semua ni  memang tak berguna ke? Banyak perkara yang kamu semua buat mendatangkan bahaya kepada pengguna jalan raya.

Meragut, merogol, mencuri, dan semua perkara yang tak baik kamu jadi hero. Bila dah kena tangkap, nak menyanyi lagu Negaraku pun tergagap-gagap itu pun nak jadi hero. Bagi satu kebaikan menjadi mat rempit. Kalau ada jawapan yang bernas, kami Minda Lelaki pun akan turut serta ke dalam arena mat rempait. Ada bran?

Setakat menang lumba dapat perempuan nak buat apa? Boleh dapat HIV ada la. Perempuan tu pun bingai juga, boleh pulak bagi segala kat mat rempit.

Tak semua perempuan macam tu tapi hakikatnya semua serah segalanya.

Gambar ini menceritakan seribu satu kehidupan mat rempit.



"lu kasi gua mati dulu, baru gua diam" 

Apa Yang Setiap Lelaki Mahukan?


Hai....

Apa yang setiap lelaki inginkan sebenarnya? Minda Lelaki rasa mereka semua ingin hidup bahagia seperti Salleh Yaacob. 



Jumaat, 29 Julai 2011

::Lawak:: Surat Untuk Awek Ku

Hai..

Amacam awekku.?? Lu orait ka.?? Wa harap lu ok2 je..

Awek gua, gua tlh mbaca surat lu tempohari… Apasal lu buat cenggini kat gua? Selama ni cintan gua thadap lu bkn main… Lu ingat gua main2 ka.?? Cintan gua mdlm very deep you know.! very deep purple.! Lu tarak prasan ke?

Apa yg kurangnya gua ni.?? Cuba lu cakap! Gua ni x cukup hensem ke.?? Atau lu sudah ada balak lain.?? Lu sound gua beb.! Mentang2 lu keja opis, lu ada skandal dengan mat despatch kat opis lu tu.! Mamat poyo tu lu nak? Apa barang.?? Kalo lu nak tau, gua dulupun pernah mintak jd cikgu tp x dpt. Bkn pasal gua takde kelayakan tp tadika kemas jarang amik cikgu lelaki.. Lagipun jiwa gua lbh kpd seni… Tiket konsert gua semua habis jual.! Sbb tulah gua jd tukang jual tiket konsert funfair buat sekian lamanya sampai tauke funfair tu x offer kat onglain.

Gua memang betul2 tak puas hati ni.! Lu memang bikin gua panas.! Sampai hati lu buat cam ni kat gua setelah apa yg gua dah kasik kat lu.. Lu ingat gua ni apa?!!

Awekku, lu ingat x dulu sewaktu lu & gua first time jumpa.?? Masa tu hujan... Lu takde payung.. Lu lari pegi kat bus stop.. Lu basah kuyup.. Kesian pulak gua tgk lu kesejukan.. Gua bukak jeket gua pastu kasik lu pinjam. Baek punya gua usya. Start tulah lu & gua sama2 sudah feeling2.. Gua ingat lagi lagu "Do You Know Me" masa tu kita layan menjadi lagu tema cinta gua kat lu... Gua selalu nyanyi lagu tu kat talipon public... Lu tak ingat ke.?? Ka lu dah lupa?!!

Pehal lu buat cenggini?!! Gua dah tangkap cintan maut kat lu wo.! Janganlah buat gua macamni.! Kalau lu tak suka cara gua lu cakaplah.! Janganlah krn besday lu gua hadiahkan t-shirt metallica, lu buat camni pulak kat gua. Gua tau sapa gua.. Gua memang macamni, rocker sejati.! Lu pun tau sapa gua.. Dulu lu takdepun cam ni.. Lu tak kisahpun.! Lu layan selamba je.. Tp nape skng lu berubah.? Nampak je gua rocker tp gua pun beriman jugak, beb.! Sembahyang x tinggal wo.!

Lu pikirlah sindri,.! Gua dah curahkan segala2 kat lu.. Gua dah sound mak bapak gua nak meminang lu.. Gitar Gibson secondhand gua tu gua dah gadai.. Gua buat modal nak kawin dengan lu.. Cayalah cakap gua.! Gua tak tipu.! Btl cakap lu.! Gua harap lu pikirlah baik-baik, bhai.! Kalo 1 ari nanti gua jd rock star, lu jangan nyesal.. Gua dah takde awek lain lg. Lu sorang jelah yang gua cinta.. Awek lain gua usya diorg x layan gua cakap lu.! Gua x tipu.! Betul punya cakap lu!

Akhirkata dr gua, kenang gua dlm doa makan malammu.. Sebelum gua bla, gua teringat lagu “runaway”.. Semoga lu berbahagia,.!

Yang Benar,
DIO

::Fakta:: Otak Lelaki

Hai..

Apa yang sebenarnya ada dalam minda lelaki? MindaLelaki akan jelaskan apa yang ada dalam minda lelaki.


Hehe..Betul tak minda lelaki macam ni?

Rabu, 27 Julai 2011

::18sx:: Posisi Seks Yang Sihat

Hai...



Minda Lelaki yang terdiri daripada 5 anak muda (3 lelaki 2 wanita) iaitu Rina, Tok-En, Zyla Lolipop, Belon, dan Faki-U telah duduk semeja berbincang mengenai kaedah seks yang baik untuk pasangan suami isteri. Masalah posisi seks seringkali menjadi bualan di kalangan isteri ketika mereka bersembang bersama rakan-rakan.

Mengapa pasangan tidak mempelbagaikan posisi yang telah lama wujud? Adakah mereka malu atau tidak tahu rahsia posisi seks yang betul?

Minda Lelaki akan menjawab persoalan itu agar pasangan suami isteri merasa puas melakukan pelbagai posisi untuk hubungan intim.


69 
Posisi untuk permulaan. 

LELAKI DI ATAS
Semua dah pakar yang ini.    -TIADA HURAIAN-

WANITA DI ATAS
Ini posisi favourite untuk lelaki yang malas.

DOGGY STYLE
Posisi ini bunyi macam pelik sikit. Macam mana wujudnya posisi ni? Senang je. "Pada satu hari, Matt keluar berjalan di kaki lima tiba-tiba dia ternampak anjing sedang mengongkek (boleh bayangkan?). Bermula dari situ Matt mencuba kepada isterinya."

96
Ini posisi selepas puas. Betul tak tuan dan puan?

Selamat Mencuba~~~~

Posisi lain pandai-pandai la cuba reka posisi sendiri, tak kan itu pun kami nak kena ajar. Baik kami yang cuba.







Ahad, 24 Julai 2011

Keburukan Telefon Bimbit

Hai.....

Sekarang ni aktiviti skodeng telah tumbuh bagaikan cendawan yang beracun. Kalau zaman dulu aktiviti skodeng berlaku di tandas pada waktu malam, sekarang tidak lagi. Di tempat yang ramai orang dah keadaan yang terang pun boleh jadi aktiviti skodeng.

Cuma yang berbeza kaedahnya, zaman dulu skodeng melalui tandas rumah orang sekarang hanya menggunakan telefon bimbit. Inilah salah satu keburukan telefon bimbit.



Khamis, 21 Julai 2011

:: Gambar :: Gatal Garu



Hai....

Selalu dengar istilah "korek-korek cium". Kali ni istilah, "garu-garu poen" 







Gatai paha ke akak?



Selasa, 19 Julai 2011

Lelaki Gila Seks Tidak Wujud

Hai..

Lelaki gila seks? OMG! Minda Lelaki ingin memperbetulkan pandangan masyarakat bahawa kaum LELAKI merupakan kaum gila seks. Kami tidak dapat menerima kenyataan separuh gila manusia-manusia di luar sana. Mana mungkin LELAKI gila seks.

Yang sebenarnya, LELAKI bukan gila seks tetapi gilakan anda yang seksi sangat-sangat (Awas kepada wanita yang seksi). Kami ni balik kerja penat-penat, lepak kedai mamak sambil pekena ayam tandori, boleh pulak geng-geng wanita berjalan dengan pakaian ketat-ketat.


Itu yang mula LELAKI jadi tak keruan. Ayam tandori ke mana apa ke mana. Siapa yang salah sebenarnya ni? Hehe.

Time tu "kayu cota" mula la tak tahu duduk diam asyik nak berdiri je kerjanya. Kalau ada yang pakai boxer, alamatnya terbonjol la jawabnya. Hahahaha.

Tiada istilah gila seks sebenarnya. Tapi ada jugak lelaki yang suka mencuri pakaian dalam wanita kan? Itu pun bukan gila seks, itu GILA NAK MAMPOS! Gila seks yang sebenarnya adalah 24 jam nak "bermain". Ha, yang ini baru la gila seks. (Tapi larat ke?)

Mungkin dia mencuri bagi kepada keluarga dia, Minda Lelaku beranggapan baik. Hehe.

Ha, yang ini tangkap gambar bawak masuk bilik air. 

"Sabun di bilik mandi, sabun.....Sabun di bilik mandi, sabunnn"

Isnin, 18 Julai 2011

::Gambar:: Saat-Saat Memalukan


Hai..

Masa kecil-kecil dulu dah biasa pakai seluar pendek berlari keluar rumah. Kadang-kadang seluar dalam pun jadi tapi masa tu kita tak rasa malu lagi. Hihihi.

Dorang ni pun sama tak malu. Hihi




Ahad, 17 Julai 2011

Malaysian Planker

Hye everyone..

I just want to share to you all about planking.

Malaysian has famous and creative planker.



toilet

Kuching International Airport, Kuching Sarawak.

TAR road

Pertama Kompleks

::Gambar:: Membaca Fikiran Manusia

Hai..

Jom kita baca fikiran mereka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...