LCD Text Generator at TextSpace.net

Selasa, 12 Julai 2011

:: 18SX :: Lucah

Hai semua...

Bersama Minda Lelaki sekali lagi. Tergerak hati nak post gambar mengenai yang bukan-bukan. Bukan saja nak post tapi disebabkan ramai lelaki yang otak kuning kat luar sana. Bila berjalan bajet baik la sangat, dalam hati Allah je yang tau.

Wanita pun sama je 2x5 ye tak? Susah nak jumpa wanita yang baik-baik sekarang ni. Tapi yang tak berapa baik tu la lelaki nak. Betul tak lelaki semua? Hipokrit la lelaki semua ni tak nak mengaku. Cessss!!







3 ulasan:

nurhamizatulzullraooh berkata...

Apa yg saya nmpk cma tumbuh2an yg tbantut tumbesarnnya 2 yg jd mcm 2..hnya sseorg yg bfkirn kolot@negatif je yg akn bfkir yg mcm2..Astaghfirullah hal azim

Minda Lelaki berkata...

Betul tu, maaf sekiranya terkasar..

Azham Vosovic berkata...

HUhuhu... no komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...