LCD Text Generator at TextSpace.net

Rabu, 13 Julai 2011

Lelaki Kacak vs Lelaki Tak Kacak (Made by Minda Lelaki)

Hai semua..

Perempuan semua nak mencari lelaki yang hensem-hensem. Kenapa ya? Adakah kehenseman itu membawa bahagia atau pun kepuasan? Minda Lelaki berpendapat, wanita yang sedemikian rupa sangat tidak baik kerana memilih. Ya, kami tahu itu hak anda untuk memilih tetapi anda harus sedar perbuatan memilih itu tidak baik.

Lelaki Kacak vs Lelaki Tak Kacak (made by Minda Lelaki)

Situasi pertama :

Lelaki kacak sedang berbasikal lalu terjatuh.
Perempuan : Pakwe tu jatuh basikal jom tolong dia, kesian dia.

Lelaki tak kacak jatuh basikal.
Perempuan : Dulu kecik-kecik tak nak belajar bawak basikal, jatuh bangun sendiri.

Situasi kedua :

Lelaki kacak tak cukup duit untuk bayar duit beli makanan.
Perempuan : Tak pe abang, biar saya tolong bayar. Kebetulan baru dapat gaji.

Lelaki tak kacak tak cukup duit untuk bayar duit beli makanan.
Perempuan : Duit tak de, nak tunjuk kaya makan dekat Restoran mahal macam ni.

Situasi ketiga :

Lelaki kacak berjalan sambil zip seluar terbuka.
Perempuan : Awak!! Awak!! Garaj kereta awak terbuka tu. Ada kayu cota dekat dalam tu. Hehe.

Lelakit tak kacak berjalan sambil zip seluar terbuka.
Perempuan : Ceh, muka tak hensem pun nak tayang kayu cota dia.

8 ulasan:

nurhamizatulzullraooh berkata...

As'salam saya bdak baru btandang ke blog ni..ntahla xtau nk ckap apa tp nmpk sngt2 mcm mmilih@diskriminasi prlu ke smua 2?mcm xadil plak rsanya Allah yg mciptakn kita pun xpnah nk mmilih ke apa..kita ni plak yg hambanya yg wat mcm 2..Astaghfirullah hal azim..

Minda Lelaki berkata...

Kami di Minda Lelaki pun memikir sedemikian rupa tapi perkara ini mesti ada yg terjadi..

Mawardi berkata...

ada saja keanehan dunia ini

A.A berkata...

Haha.lawak tang garaj dgn cota tu.xleh blah! XD

Gauss-Seidal berkata...

kesian laki tak kacak..
terasa aku..

Minda Lelaki berkata...

Ini just hiburan kawan-kawan..tp mungkin juga ada benarnya. Betul tak?

Zul Fattah berkata...

betul.. aku stuju..
walaupun, aku tak hencem..
tapi aku di hina macam tu jugak r..

Azrin berkata...

hahaha..yang kayu cota tu lawakla..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...